קרדיט לתמונה: מירי פורמן

צילומי משפחה בטבע – היכן, למה ומתי?

מאסתם בצילומי משפחה סטנדרטיים? הגננת שוב ביקשה תמונה משפחתית ומתחשק לכם להפגיז בתמונה מיוחדת שתישאר אתכם זמן רב? אם גם אתם שאלתם את עצמכם את כל השאלות האלו, כנראה שצילומי משפחה בטבע הם בדיוק מה שאתם מחפשים.
יחד עם צלמת משפחה מנוסה, תוכלו לקבל תמונות משפחתיות מגניבות ויצירתיות שילוו אתכם
עוד שנים רבות.

לא מעט משפחות מתעניינות בצילומים מסוג זה, אך עדיין יש להם לא מעט שאלות.
בשביל לעשות קצת סדר, אספנו את השאלות הנפוצות ביותר בנוגע לצילומי משפחה בטבע
וענינו עליהן אחת ולתמיד.

היכן אפשר לבצע צילומי משפחה בטבע?

אם יש לכם לוקיישן משפחתי אהוב, מסלול טיול שאתם מקפידים לבצע באופן קבוע
או פינת חמד ליד הבית – תוכלו לבצע בו את צילומי המשפחה שלכם! באופן כללי,
ניתן לבצע צילומי משפחה בטבע כמעט בכל מקום, כל עוד הדבר לא מסכן אתכם, את המטיילים האחרים או עלול לפגוע בצמחים ובחיות שמסביבכם. במידה ויש לכם מקום בטבע שאתם חושבים שיוכל להשתלב נהדר בצילומים שלכם, כדאי לדבר על כך עם צלמת המשפחה שלכם ובכך להתאים את הצילומים אל היעד שבחרתם מראש.

באילו שעות כדאי להצטלם בטבע?

צילומי משפחה בטבע יכולים להיות מעט טריקיים, משום שכל שעה ביום גורמת לנוף להיראות אחרת לגמרי. בנוסף, חשוב להתחשב בצורה שבה קרני האור מגיעות אל הלוקיישן. האור בנוף מדברי יוכל להראות שונה לחלוטין מאור שמש בנוף צפוני ומלא ירוק. באופן כללי, כדאי להצטלם בטבע בשעות שבהן יש אור אך הטמפרטורות אינן בשיא גובהן, כלומר בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות אחר הצהריים. עם זאת, ניתן לבצע צילומי משפחה מיוחדים גם בלילה. כדאי להתייעץ עם הצלמת טרם הצילומים ולהבין יחד מהו הזמן הטוב ביותר לבצע אותם.

כיצד לבחור צלמת משפחה?

ישנם כמה דברים שאתם יכולים לעשות על מנת לוודא שאתם בוחרים את צלמת המשפחה הטובה ביותר, והדבר הראשון הוא לקרוא ביקורות של לקוחות קודמים עליה. כך, תוכלו לשמוע חוות דעת אובייקטיבית על עבודתה, כיצד היה הליך הצילומים איתה, האם המחיר היה שווה את העבודה והתוצרים, האם הם ממליצים עליה גם למשפחות נוספות וכן הלאה. כשאתם בוחרים בצלמת משפחה מומלצת אתם מבטיחים לעצמכם תמונות איכותיות יותר.

פקטור נוסף שחשוב לבחון כשאתם בוחרים צלמת משפחה הוא את הניסיון שלה. צלמת משפחות מנוסה מביאה איתה את הידע והכלים שהיא צברה לכל יום צילום מחדש, כך שאתם רק יכולים להרוויח. כך, אשת המקצוע יודעת כיצד לדבר אל הילדים בצורה הנעימה ביותר, כיצד למקם אתכם ביחס לנוף בכדי שהאור לא יפגע בתמונות וכן הלאה.

האם צילומי משפחה בטבע יכולים להיות צילומי קונספט?

כמובן! משפחות רבות בוחרות לבצע צילומי משפחה בטבע באופן טיפה שונה ולשלב קונספט עיצובי מיוחד בתמונות. החל מתחפושות, דרך בגדים זהים לכל בני המשפחה ואפילו שילוב של משחקי מילים: צילומים משפחתיים בטבע הם הזדמנות להראות את ההומור ואת היחסים המיוחדים שבין בני הבית. במידה וגם אתם מתעניינים בכך, חשוב לדבר על כך עם הצלמת המקצועית לפני הצילומים ולוודא שמדובר בחלום שניתן להגשים.